Dålig på att blogga!

Måndag igen och jag e så trött och har ont idag men det får jag väl skylla mej själv på. :)

Va hemma hos mamma och pappa igår och när Matilda sov passade jag på att storstäda stallet och hagen till hästarna när dom kommer hem igen.
Just nu är dom på bete här i Veberöd så d¨kunde jag passa på att göra fint hos dom.

I Lördags jobbade jag, va kul att komma in till dom gamla på jobbet och till mina arbetskamrater.
Men Snart är det dags att böja mina 75% igen.
1 september börjar jag jobba på allvar igen men det ska faktist bli mysigt att komma tillbaka även fast det är skönt att vara mammaledig också men man saknar ibland att bara få vara vuxen och prata annat än barn. :)

Jag kommer ju som tur är vara hemma mycket ändå med min lilla älskling eftersom jag jobbar så oregelbunda tider och varannan helg, så det är ju en himla tur de.

Nu vaknade snuttan så får gå och in och ta upp henne. Ska försöka återkomma om ett tag med lite bilder. :)



Kommentarer
Kikki

När ska mathilda börja på dagis?

2012-06-11 @ 21:45:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0