Nya kläder!

Idag hade jag tråkigt hemma och regnade gjorde det också här hemma i fm och va allmänt trist så jag ringde Petra och frågade om hon ville med mig till Bulöv center för att ta en fika och köpa lite kattmat till kattbebisarna i djuraffären.
Kattmat blev det och även en gratisrulle med bajspåsar. Inte illa! :)

Men sjävklart är det ju så att när man bestämt sig för att inte handla så hittar man saker. Jag vet inte hur många gånger jag kommit hem därifrån tomhänt när jag letat efter något men idag hittade jag en hel del och ALLT på REA!
Mee like! :)

För 400kr fick jag allt detta:



Kommentarer
tina

det va inga dåliga fynd. det är extra roligt när man får mycket för pengarna. Jag va också och shopppade lite idag ( som jag egentligen inte fick ) därför lägger jag inte ut det på bilden. kanske kan jag intala patrik att det legat i garderoben sedan tidigare. =) jag vill också cykla med Olivia. Hon har önskat sig en cykelstol i present. får hoppas hon får en annars köper vi en. Sitter dem fast ordentligt. eller studdsar dem lite fram och tillbaka? tänker mest på att Olivia inte är lika stark och stadig som andra i hennes ålder.

2012-06-13 @ 20:56:46
URL: http://tiro.blogg.se/
Annika Berg

Vilka fina fynd du gjort:) Linnena gilla jag.

Kramis Mammi

2012-06-15 @ 17:41:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0