Idag igår i förregår...

Igår va jag hos min snälla och världens bästa sjukgymnast.

Efteråt träffade jag Pernilla och vi red lite i paddocken sen skrittade vi ut en liten bit och jag töltränade Gjola igen.
Och fattar ni hon töltade så jäkla fint! Coolt, har tränat henne 5 gånger nu och hon fattar redan hur hon ska göra. Älskar den hästen hon är underbar! <3
Det gick även jätte bra för Pernilla och Kobbi och jag är verkligen så glad att dom passar så bra ihop.

På kvällen sedan igår va jag och Petra på Friskis & Svettis och tränade ett sjukt jobbigt pass. Fy säger jag bara....

I förregår glömde jag ju berätta om men då va först jag, Chrille, Matilda och vovvarna ute och gick i 1,5 timme i det underbara vårvädret.
Vi stannade även till på agilitybanan och så tränade jag och Siri lite. Såå kul och det tyckte Snuse med.
När vi kom hem gjorde vi oss i ordning för kallas för Simon!

Och så kommer vi till IDAG!
Matilda har feber och är jätte förkyld så vi stannade hemma från babycafet. Ringde i stället Petra som följde med oss in till Sjöbo djuraffären där jag köpte två guldfiskar. Senare tog jag Petra Matilda och vovvarna en promenad i en timme och även ett besök på agilitybanan och innan vi gick hem tittade vi på djuren på 4h gården.

Nu i kväll har jag varit och köpt fina klänningar och en lampa till Matildas rum via veberöds loppis sida på Facebook.

Här kommer bildbom från dagarna!



Kommentarer
Catrin Berg

Mormors lilla älskling hon är så underbar :) Hennes leende kan få is att smälta. Ingen kan var sur i hennes närhet och hon gör de demenssjuka så glad, när de får se film på henne i min Iphone:) Kramis mina prinsessor <3

2012-03-15 @ 19:40:28
URL: http://cathe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0