Jobb

I måndags va jag och jobbade. Inte på mitt vanliga jobb utan på ett annat äldreboende i Lund. Det va riktigt roligt och tiden gick extremt fort. :)
På fredag är det dags igen, sen hoppas jag på att kunna få lite timmar där någon dag i veckan.

Annars rullar allt på ......
Zingo försvann ju från oss och va borta i fem dagar jag va jätte orolig och hade ont i magen och mådde allmänt dåligt men vilken tur han kom hem igen min fina fina Pinge! <3

Vi har påbörjat vår lilla renovering av huset och först ut blev köket och min lilla sko garderob där uppe.

Jag ska lägga in före och efter bilder till er sedan.
Efter köket ska vi påbörja Matildas rum. Det ska bli såå kul att inreda hennes rum. :)

Jag har även varit flitig med ridningen och fått Gjola att börja ta lite töltsteg. Grymme tanten!
Kobbi har blivit riden av min nya medryttare som är jätte duktig och det är så kul att se att dom trivs så bra ihop.

Idag har jag varit med Petra på Friskis & Svettis. Sjukt roligt pass va de, och nu e jag trött. :)

Nä får väl hoppa in i duschen nu för jag luktar inte så gott efter gympan! :)

Hörs mer snart igen med lite bilder från renoveringen!

Hej svejs!



Kommentarer
Catrin Berg

Söta Pingo <3 Mammi

2012-03-07 @ 22:43:16
URL: http://cathe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0