Ridit

Idag har jag varit och ridit på båda mina underbara hästar. :) Kobbi töltade så fint med mig idag. Finaste pojken! Fick honom att gå riktigt fint idag uran att hänga sej på bettet hela tiden. Han jobbade upp sej rejält och fick honom att jobba på med baken riktigt fint.

Men ont i mina ben fick jag för han e så fruktansvärt tung att rida.

Gjola pinnade på som vanligt och hon är underbar att rida vet inte hur ofta jag säger det men hon är en dröm. :)

Nog om hästar för er som inte har intresset fattar säkert inte vad jag menar men det tar vi förklaring på en annan gång. :)

Cissi passade Matilda när jag red! Tusen tack syster! <3

På väg hem såg vi alla korna!

Bilder från idag:



Kommentarer
Catrin Berg

Lilla prinsessan hon sprider sån glädje med sitt leende <3 Tack för att jag får dela henne med dig min egen prinsessa <3 Mammi

2012-03-23 @ 08:24:35
URL: http://cathe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0