Vellingeblomman

Idag var det dags för mina fina hästar att få nya skor.

Efter det kom Cissi, Tim och dessan hem till mamma och pappa sen körde vi till Vellingeblomman och tittade på det fina påskpyntet och på djuren.

När vi kom hem till mamma och pappa igen så städade jag hos hästarna och sen fick även Cissi och Tim rida en sväng på Kobbi. Tim tycker det är så kul och det är jag glad för. :) Han sa till Kobbi när han gick lite fort - Lugn kobbe lugn! :) hahaha mosters sötnos! :)

Tack för trevlig dag! <3




Kommentarer
tina

Njäe tror inte det. varken jag eller Patrik känner att vi vill ha fler barn. men man vet aldrig helt säkert vad som händer i framtiden

2012-03-26 @ 22:17:13
URL: http://tiro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0