Flicka eller pojke

Igår va jag och Matilda och hälsade på mitt förra "hem" center syd. Där mötte vi upp Jenny och hade en mysig eftermiddag tillsammans. TACK underbara du!

Det blev lite nytt till Matildas garderob och det behövdes för alla kläderna är nästan för små. Så nu blev det lite nytt i storlek 80.

Det blev tre nya bodys
Två par byxor
Ett par shorts

Köpte även ett sett i grönt för det va så härlig färg på det så nu får man väl höra ännu mer ooo vilken söt pojke!

Varför tror många att har man inte rosa och klänning så är det ingen flicka, ibland blir jag irriterad på de faktiskt.
Och dessutom bara för min lilla loppa inte har något hår på huvudet så är det direkt en pojke.

Nä så e de INTE för flickor kan ha blått och grönt dom med så det är så. :)



Kommentarer
Annika Berg

Mormor lilla söta prinsessa <3

2012-05-09 @ 20:46:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0