Minnah

Ja som ni vet så fick ju Minnah kattunga förra Söndagen och i förregår märkte jag att hon va lite dåsig och hade inte sett henne på hela dagen.

När jag dagen efter på morgonen gick upp till henne låg hon på golvet och när jag lyfte upp henne märkte jag att hennes ena spena va sprängfylld med mjölk.

Mjölkstockning....!!!

SUCK Hur jäkla många katter får inte ungar men så klart ska min katt få nåt skit så jag måste ta henne till veterinär.

Fick en tid samma dag och fick mediciner som är ett helt helvete att få i henne för hon bits och rivs som fan.
Sen skulle jag försöka mjölka ur spenen men det är ju omöjligt den är ca 10 cm lång och stenhård. Cissi har hjälpt mig lite idag men det bildas ju bara mer ju mer man rör tycker jag.

Fy faaan va trött jag e på alla dessa djur just för tillfället helvets jobb och skit som jag inte pallar med....

Varför kan jag aldrig ha några friska djur som klara sej utan massa konstigheter?

Förlåt men e så trött på detta och massa tusenlappar fattigare vilket jag INTE behövde.

ARRRG!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0