Sommarvärme

Värmen har kommit och undrar om den är här för att stanna? Hoppas det!

Idag har Cissi & Tim & Petra varit och hälsat på.
Jag klippte Cissis hår vi satt ute i skuggan hela dagen och njöt av utlandsvärmen.

När Cissi & Tim åkt hem stack jag Matilda & Petra in till Burlöv center för jag skulle hitta en klänning till Fredag då vi ska bort.

Hade hittat en fin röd klänning på hm på nätet men hittade den inte i affären. :(
Provade massa annat men när jag insåg att jag har storlek 42 i kläder och fettet väller ut över hela kroppen va det inte kul längre. Jag e så trött och arg på min feta kropp. :(

I stället blev det massa fina kläder till Matilda.
Hundben till hundarna och Kaninmat till Buster.

På väg hem körde jag inom Mc donalds och passade på att fläska på mej ännu mer i min frustration och ledsamhet över hur äklig jag är och drack en mellan stor milkshake.

Lika gott åt mig jag ska bli feeetare och äckligare för jag e så less på mig själv och har inte ork att göra något åt det heller...

Skit tråkigt inlägg jag vet men e arg idag för kattfan och fettot som jag är.

Nu har jag dessutom ätit chips och godis oxå.....



Kommentarer
Annika Berg

Du ska inte trycka ner dig själva, utan uppmuntra dig själva. Det blir en ond cirkel av det och den krassa verkligheten är att den enda som kan ändra på det är du. Jag, Val och Ansvar. Kram och var snäll mot dig själva, för du är mycket, mycket värdefull <3<3<3 Mammi

2012-05-23 @ 18:42:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0