Kalas

Då va aldeles starx Lördagen slut.
Natten som gick sov vi hos mamma och pappa för Chrille va ute med jobbet på resturang och för att slippa dra upp Matilda mitt i natten när jag skulle hämta honom och slippa köra så långt sov vi där hemma.
 
I morse innan vi körde hem va vi och handlade mat på Willys till mitt kalas som vi haft nu i kväll.
Och sen va jag även uppe hos Pelle (Dessans kisse) och tittade till honom.
 
Nu i kväll har jag haft lite kalas och nu precis gick sista gästerna.
Tack för ni kom och tack för presenterna.
 
Jag fick:
Ett MC- ställ av Chrille
Ett nytt köksbord av mamma och pappa
Blomma
Pengar av Cissi, Simon & Tim
Presentkort av fam Nilsson inkl Sandra :)
 
 
Nu ska jag snart gå och sova för i morgon ska jag plantera blommor i min rabatt på framsidan. Bilder ska ni givetvis få i morgon kväll!
 
Go natt!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0