Åter

Hej Allihopa!
 
Jag är här igen och tänkte börja skriva lite.
Men eftersom dom flesta folk numera använder dem sociala medierna som Facebook och instagram vet jag inte om det kommer blir så mycket här. Men ibland känns de bra att skriva lite.
 
Update sedan sist då... vilket va väldigt längesedan så har jag ju hunnit  med en hel del.
Jag köpte ju en lägenhet och flyttade till efter seperationen med Chrille.
Den blev fantastiskt fin och jag trivdes som fisken i vattnet. Det är nog det bästa jag gjort att jag fick bo själv för det va väldigt lärorikt och härligt.
 
Jag blev ju sedan ganska trött på att vara ensam och va ute och dejtade en del.
Träffade efter ett tag Henrik och vi fick väldigt bra kontakt och slutade efter mycket om och men att vi köpte hus tillsammans.
Vi har bott här nu sedan december vi kämpar på det är ganska svårt att helt plötsligt dela livet med någon igen och speciellt när man har barn från två olika håll som vi har.
Tyvärr verkar detta vara lite tabu att prata om men jag tänker faktiskt vara öppen och ärlig och jag har pratat med en del andra som säger samma sak. Det är rent av skit svårt och jobbigt ibland.
Men hoppas vi löser det!
 
Jag älskar honom och vi har det himla roligt och mysigt tillsammans.
 
 
Annars rullar allt på som vanligt man har blivit äldre fått mer rynkor är fortf överviktig och tja ni ser själv... nöjd med mig själv lär jag väl aldrig bli tyvärr.
 
Mina vovvar hänger med än tack och lov. Myran blir 12 år i år och Siri 10. Max Zingo och Maja är som vanligt och lika mysiga som alltid.
Hästen Gjola som jag skaffade när jag va gravid har jag också kvar och den hästen älskar jag. Finns ingen bättre. Kobbi sålde jag nu igen och hoppas verkligen att detta är sista gången att han får leva resten av sitt liv där han nu är.
 
Ja nä det va väl de hela för tillfället.
Ska försöka komma ikapp lite med skrivandet.
Men så länge fick de blir lite snabb update!
 
Hej Svejs!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0