Män!?!?!

Vad är det för fel på män?
Hem kommer man, Anders springer runt och tjatar om var han har lagt sin jävla rakappart.
HALLÅ? Hur ska jag veta det?


Jaha och sen öppnar han min garderob och inser att den för en gång skull är snyggt städad.
Men sen går han ut i tvättststugan och får se ett "litet" tvättberg,
där utbrister han i hög ton...
JAHA SÅ DET ÄR SÅHÄR DU STÄDAR!
Vilket JÄVLA tvättberg!
Amen HALLÅ så mycket tvätt é det väl åndå inte! Eller? *asg*



HAHAHAHAHAHA................
Kan inte sluta skratta... nu får han tömma diskmaskinen också!
Men jag bara UNDRAR hade jag aldrig startat den där diskmaskinen hade vi
heller ALDRIG behövt tömma den.
Så man kan ju se de från en annan synvinkel oxå.
Likaså med det lilla tvättberget?
Varför fick han syn på det nu? och aldrig innan?
Jo för att JAG tvättar oftast innan det blir så mycket av det!
MÄN GÖR MIG TOKIG! Men ändå så gald! =)

Så ja nu har vi bestämt att sluta diska oxå lika bra vi flyttar ju ändå om tre veckor!

HAHAHAHAHA...................


JAG ÄLSKAR DEJ ANDERS!
*puss*


Kommentarer
Malin

Att jag saknar dig trodde jag att du visste, det gör jag ju varje sekund vi inte träffas.=) Ha ha, snyggt jobbat med tvättberget, det du skriver känns väldigt bekant=)

2008-04-05 @ 09:09:19
URL: http://www.witte.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0