Sluut på min helg.. =(

Torsadg och min "helg" är snart över!
Fredag Lördag Söndag är det jobbet som gäller!
Kallas hos Anders morfar på Lördag kväll ska oxå hinnas med.

Idag har jag städat lite grann här va så stökigt.
Golvet i köket är fortfarande helt kladdigt efter kräftskivan så jag måste torka av golven med men jag tappade orken efter en liten stund. Tvätta sängkläderna MÅSTE oxå göras idag! Med hundar & katt i sängen håller dom sig inte rena så länge.

Jag My & Siri körde till Kävlinge vid 14 tiden träffade Jenny & Baci. Vi gick en runda längst Ån. Riktigt varmt blev helt genom svettig. Men skönt va de!

Åhhh.. nu välte Zingo ner blomkrukan IGEN... Han går mej på nerverna den katten... Mer vild än tam... Nu åker snart "kulorna" så hoppas jag han kan lugna ner sig lite. + att Om två veckor kommer en ny Huligan. Max som ska bli Zingos lillebror så har han nån att jäklas med. =)


Den grå katten längst till höger är Max. Söt va!?




Måste nog tvätta nu... TRÅÅKIGT!


Kommentarer
Malin

Åkte ni till malmöfestivalen?

2008-08-21 @ 16:58:19
URL: http://witte.blogg.se/
Kikki

sååååå söt max e!!!

Du får gärna komma o hämta 1 påse dentastix o 1 pedigree :)

2008-08-21 @ 17:34:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0