LilleJUL ... ska snart jobba!

Gick upp 08.00 idag för att senare kl. 08.30 träffa Martina på gymmet! Sliten va man men det gick bra ändå till slut!
Tack för gympasset gumman! =)

Nu ska jag snart köra och jobba, Anders & Emil är i Järavallen på promenix med Myran & Siri!
Anders har varit snäll och inhandlat dom sista julklapparna ÅT mig idag, hade en kvar till mamma, men nu är det klart, eller det får det vara rättare sagt!

I kväll när jag slutar ska jag packa in lite Julklappar och TA DET LUNGT!
I morgon är jag Ledig TACK och lov. Sen ska jag jobba resten utav veckan! FINA pengar med STORhelg!

Tiden rusar och det måste även jag!

GOD JUL på er alla mina vänner hoppas ni får en RIKTIGT härlig JULAFTON!

KRAAM!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0