Massvis att berätta! =)

Idag har jag gjort MASSOR.........
11.15 va jag hos Tandläkaren.. NOLL hål i tänderna, MEN jag gnisslade "tydligen" tänder
(Vilket dom vetat om sedan jag va liten.)
 NU kommer dom och säger att jag behöver en bettskena på natten för att jag inte ska förstöra mina tänder MER...
HALLÅ?? Jä-la tandläkare.. kunde dom inte sagt det när jag va liten typ 11-12år så mina tänder inte hade blivit så förstörda som dom nu är!!!!!
Nä dom JÄVLARNA vill bara tjäna pengar på en....
 -" Vi säger det sen när hon blir över 20 för då måste hon betala den själv!"

Dessutom när man blir 20 börjar man HELT plötsligt få tandsten som jag inte haft dom tidigare 19 åren!
SUCK vad jag blir arg på sånt lurendrejeri!



I alla fall... klockan 13.30 hade jag bokat tid för att göra en anisktsrengöring på Tokyo (en salong) i Lund.
AJAJAJ.. det gjorde ONT när hon klämde ut pormaskar men allt det andra va super skönt!
Sånt man borde unna sej OFTARE!
Fick detta i presentkort av Anders Pappa och hans särbo i födelsedagspresent! TACK TACK TACK!



Hann till stallet innan det blev för mörkt och red en runda! Kobbi hostade JÄTTE mycket idag! =(
*suck* ska det nu börja IGEN?! Har faan inte råd att lägga ut alla dessa pengar på hans medicinkostander igen...!
Vad ska man göra??

Ikväll va det IDOL och KEVIN & ALICE nådde ända fram till FINALEN! Det är dom värda dom va dom bästa.. helt klart!
Innan IDOL kom Björn & Martina.. vi åt räkor GOTTIT! Nu har dom kört hem och då fick jag ju passa på att blogga innan det är dags att gå och lägga sej! =)


Imorgon ska jag & Siri till Landskrona, Siri ska bli ögonlyst!
Sen ska vi vidare till stallet för Kobbi ska bli klippt i morgon.. så ÄVEN morgondagen är fullspäckad SOM VANLIGT!



Glömde säga att Jenny & Joakim, Jag & Anders va och såg 500 igår i Lund!
Den va väl okej.. dock INTE ALLS lika bra som HIPP HIPP!
På raden bakom om satt Bella med sin Krille! =)

Nu är det hög tid för sängen!
Sov gott alla läsare!


Puss Puss






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0