Uppdatering efter uppsatt staket!

Då så va det klart! =)
Mitt staket är uppe. Tur man har en händig grabb!
Det blev jätte fint och jag är SUPER nöjd!

Såhär fint:


Det är våran trädgård på båda sidorna av staketet.
Anlednigen att vi satte upp det mitt i är för att kunna ha lite koll på hundarna när dom är ute.
Det är ungefär lika stor trägård på båda sidorna, men mina små hundar klara sig med halva. =)
Hade blivit JÄTTE mycket staket om vi skulle satt runt hela tomten.


Där sandhögen ligger ska vi lägga plattor och gör till en mysig uteplats.
Det blir skönt eftersom där är skugga hela tiden.
En solig och en skuggig uteplats! =)

Vi har precis ätit grillade kotletter och potatiskroketter.
Satt i trädgården så mysigt känndes verkligen som semster.
Men snart börjar den 1 vecka kvar bara.

Lägger in lite söta bilder på katterna här också.
Fick en sån bra bild på dem som jag inte kan låta bli att vissa.


Visst e dom för söta??

Nu ska skrivaren upp och jag ska ta hand om disken.. phuu..
Men sen blir det ostkaka med grädde och jordgubbssylt... MUMS FILIBABA!

Hej Hopp!


Kommentarer
malin

Lol, va söta Peppan och Zigge är!!=)

2008-07-06 @ 22:56:54
URL: http://witte.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0