Slingat håret hos frissan!

Kom nyss hem från Frissan.
Slingade håret i mörkbrunt och blont.
Blont brukar jag göra men jag va så trött på det nu och ville ha något annat så då blev det såhär...



Dom buna slingorna ligger under det blonda så det syns inte så jätte mycket när det är nersläppt.
Men jag tyckte det blev bra.. Om jag vill kan jag klippa upp det blonda lite så syns det andra mer, men jag
hoppade det idag för jag vill först ha lite längre hår innan jag gör det!
Men jag är nöjd!
Lagom för mej!

Nu ska det städas...
Hej å hå!


Kommentarer
Kikki

blev tjusigt, men vad långt hår du fått!

då hinner du ju gifta dig innan mig :) Haha!!

2008-06-26 @ 15:16:20
malin

Va fint det blev, så söt min lilla Catrin!!!=)

2008-06-26 @ 16:19:23
URL: http://witte.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0