Shoppingdag med Malin!

Idag körde jag och Malin ut till Burlövs center och shoppade lite! Jag Shoppade mest usch usch .... men kul va det!
Inne på Dimoda köpte jag en ganska stor Turkos vas och två mindre värmeljus hållare (eller vad man vill använda dom till.)

På Gina köpte jag en T-tröja endast för det stod 1983 på den ( Året då jag är född.) =)
På Hemtex köpte jag dessa tre kuddar. 3 för 99:- bra pris tyckte jag! =)



Till sist på H&M köpte jag strumpyxor, Deo och ett galsögonfodral till mina Solglasögon.



På vägen hem hamnade vi i bilkö på motorvägen. En V70 som hade börjat brinna. Den va HELT svart invändigt.
Usch så hemskt det såg ut!
 Vi körde sedan och köpte lite bullar med oss hem till Martina för att hälsa på henne och hennes nya söta kisse  katt Egon, som hon tagit hand om från Katt Komando Syd.

Sen va det dags för mig att köra hem till mina djur. Va hemma vid fyra tiden då gick jag en långrunda med Myran & Siri.

Jag har precis skickat iväg bilder på min älskade Kobbi till en person som ringde mig i f.m och verkade lite intresserad av honom. Känns JÄTTE jobbigt samtidigt som jag hoppas han ska få ett nytt bra hem.
Men efter hon hade ringt började jag gråta som bara den. Min älskade Kobbi är ju min!! Ingen annans.. jag älskar ju honom. Men jag måste sälja honom.. hinner inte med honom TYVÄRR! =(

Nu ska jag gå ut och mysa med My, Siri, Pepsi & Anders i soffan. Dom sitter där alla tre.. fast My och Siri är nog inte intresserade av mig nu för Anders kom precis hem med Pizza! =)



Hej Hopp!


Kommentarer
Malin

Håller med dig, alltid roligare är man är två!! Ha ha ha, vilken klockren bild!=)

2008-03-19 @ 19:50:40
URL: http://www.witte.blogg.se
Kikki

Amen Anders pizza en onsdagkväll????

2008-03-19 @ 21:24:29
URL: http://www.theo06.blogg.se
Catrin

mmm.. de sa jag med, tyckte han kunde vänta till Fredag då jobbar jag ändå kväll så då e det ingen som lagar mat! Men men.. =)

2008-03-20 @ 11:58:17
URL: http://cathe.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0