Idag är det gummistövelväder...

.. för det é det! Regn och Regn skulle rida idag men NJÄÄ så blev inte fallet! Jag tyckte inte om vädret trots att man får ha gummistövlar!

Direkt efter jobbet körde jag hem tog Myran & Siri med mig till Saxtorp. Där vi först rastade Theo & Tilda.
Myran & Siri blev jätte glada när vi kom dit.. Haha deras andra hem! =)
My & Siri va i trädgården när jag släppte ut Theo & Tilda dom sprang i full fart ut genom dörren stannade upp två sekunder tittade på Myran & Siri som om... " Jaha ni va här igen jaja!" Sen spang dom och kissade! Såg så kul ut! Alla fina vovvar! =)

Myran & Siri & Matte TACKAR Kikki för Dentalsticken och dom FINA röda filtarna! TACK TACK TACK! Dom ska jag ha i min bil till vovvarna!


Theo & Siri
(Bild från i sommras)



Efter hundkalaset så stannade jag till hos Kobbemannen det regnade så på honom.. men kunde inte redan ta in honom då.
Han hade precis fått sin lunch och stod och mumsade på den. Hoppas Anna kan ta in Kobbi när hon tar in sin häst vid 4 tiden! Tycker så synd om dom när det regnar så! =(

I kväll ska jag baka PIZZA och sen får vi besök av Kikki, Johan, Theo & Tilda! Vi ska kolla på IDOL! Eller ja det måste vi för vi har bara en TV och det är det enda programmet som är Godkänt här på Fredagskvällarna... ;)

Nu ska jag först städa till Buster för FY FANKEN vad det osar om hans bur! BLÄÄ....!
När jag e klar där ska det bli såhär fint:


Nåja till alla er som läser och inte läser, alla som är anonyma och Ikke anonyma ( som jag ändå vet vem ni är) =) !
Som sagt..... vem du än är och vart du än befiner dej ÖNSKAR VI HÄRIFRÅN
TREVLIG HELG!  =)

Puss & Kram!




Kommentarer
Katja

Passar på att önska en trevlig helg tillbaka :). Här är det inte regn men det hänger i luften eller vad man nu brukar säga ;). Hoppas kvällen blir mysig, här blir det också idol och sen nån film skulle jag tro. Kram på dig!

2008-10-24 @ 17:08:43
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/
Bella

Visst får du låna henne, bara du lämnar tebax henne ;). Du, snacka om att Kevin var suuuuper duuuper bra ikväll, eller hur?? Kan vi inte åka till finalen i december om han e kvar?? Så kan vi åka upp å hejja på honom ;). hahah. Ha en Fab helg. Kram

2008-10-24 @ 21:57:11
URL: http://bellakrille.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0