Vad gjorde folket förr?

"Jag ligger i soffan och tittar bort mot fönstret där dom brinnande ljusen står.
Det blir mörkare och mörkare, snart ser jag ingenting längre.
På min mage ligger en sovande hund,
och ljudet jag hör är två galopperande katter som inte tycks bry sig om mörkret!
Ensam och uttråkad ligger jag och funderar,
Hur klarar man sej utan stöm?"

Fin dikt jag skrev va? HIHI
Sedan 15.30- 21.00  idag har vi varit utan ström.
Under mina 25 år har jag inte varit med om ett så långt strömavbrott!

TACK du mannen som fixade den. Nu har vi ström igen!
Den enda jag tänkte på va min blogg! =)
Tog lite bilder under strömavbrotet hade ju inget annat att göra...
Här kommer dom ... =)


Anders leker med mobilen och ser allmänt road ut!



Jag Myser med Max-Bamse!


Siri undrar varför vi har så mörkt!?


Jag klyddar med kameran... Fråga mig inte hur det gick till att få denna bilden... !?!?



Idag hämtade jag mina brillor på Synsam
Såhär ser jag ut med dom på!



Mötet på jobbet gick bra tyckte jag!
Var dock på jobbet en hel timme för tidigt för jag hade kollat fel på tiden!
På min Lediga dag och allt! Störigt!

Va inne på Anders jobb innan jag körde till mötet och fick se min läckerbit (Bilen)
den va dock inte så läcker nu. helt mattgrå för den är nerslipad!
Men SÅ snygg den kommer bli sen!
Längtar tills jag får den igen!

Här är en bild när dom plockat av dom gammla dörrarna och satt på dom nya.
På väg till lackerarna.... där den nu är!



Åhh va skönt det känns nu att ha bloggat lite! =)

Det va visst fler än jag som saknade bloggen???

(Bella du har visst fler fans som gillar att läsa din blogg!) =)


Natti Natti


Kommentarer
Kikki

snygga glasögon. har ett par glas som ligger här hemma och väntar på nya bågar(efter att theo åt upp bågarna)

2008-10-16 @ 21:49:40
URL: http://theotilda.blogg.se/
Jenny

Så fina glasögonen va! Haha litet strömavbrott igår ni hade.. tur vi va hemma hos Danne igår så han kunde fixa till det så du kunde blogga igen! ;) puss

2008-10-17 @ 09:21:46
Bella

Sikka coola fans jag har ;), får skärpa mej med att börja blogga lite mer oftare så dom har nåt att läsa om. Sikken cool bild, jag lånar den så du vet :) Fina brillor du köpt. Kram på er

2008-10-17 @ 13:27:34
URL: http://bellakrille.blogg.se/
Catrin

Jenny: Ja det va en jäkla tur det att vi fick stömr igen att dom bara kunde glömma oss?? =) Det va fruktansvärt att inte kunna blogg.. =) Men nu är jag TILLBAKA igen! =) Ses snart igen?? PUSS

2008-10-17 @ 20:51:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0