Hårfärg & lite annat!

Snart ska jag köra och jobba, ikväll med Dessan & Sanna B & så jobbar min sötfis Jenny på andra avdelningen. ;)

Färgade mitt hår innan körde till H&M och köpte hårfärg eftersom jag har dåligt med pengar denna månaden fick det bli en budget färgning. Men jag bleb nöjd, utväxten försvann och håret blev en aning brunare precis som jag ville så det får man nöja sig med för 109:-

Jag lyckas ju aldrig gå in i en butik UTAN att köpa ett klädesplagg, så hem följde även med mig ett par Jeans thights. Dom va jätte snygga men jag testade dom aldrig så det ska jag göra nu.
Gick även en sväng på Bebis avdelningen men jag höll mej i skinet och lyckades att inte köpa något denna gången. Men i mellandagsrean då ska lille TIM få massvis med kläder av moster. ♥

Nu måste jag göra mej redo för en kväll på Papegojan.....

Tjingeling!

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0