Lång ridtur i skogen idag!

Då va man hemma igen efter en låång ridtur i skogen! Det blev mestadels skritt för det va ganska halt. Men det va bra träning för Kobbi han blev trött ändå! Jag red tillsamman med Titti & Ville. Kobbi blir så glad när han träffar andra Islänningar dom går oftast så bra ihopa.

Efter ridturen köre jag och släppte ut Theo & Tilda! Dom va pigga och glada som alltid.

Nu kommer snart min syster hit, ska hälpa henne att fixa ett fotoalbum med bilder på ♥Diva!


På fredag ska jag till Kävlinge och kastrera Max, han går och gnäller hela tiden här hemma och idag när jag kom upp hade han kissat i en kartong. Så det är nog hög tid nu!
Igår släppte jag ut dom i trädgården faktist, men efter 2 minuter fick jag kalla kårar i hela kroppen och bara kom att tänka på när Pepsi blev överkörd så jag bar in dom igen. Det va INTE populärt, Max v helt vild här inne sen och va riktigt sur och arg mot Zingo. Jag vet inte vad som hände men nu e han som vanligt igen, som tur är!
De e faan att man ska bo så nära en väg, tycker så synd om dom att dom inte får gå ut.........men i samma ögonblick så vågar jag inte låta dom vara ute, jag klarar inte en överkörd katt till.


                                                    ♥ ZINGO & MAX♥


Nu ska jag plocka fram lite pyssel till Cissi fotoalbum. =)

Ha en bra dag!
 PUSS!


Visste du att...
jag önskar att min gammlamormor hade kunnat vara med på mitt brölopp, visserligen är hon redan 102 år! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0