dagens utflykter

Bilder från stranden i fm kommer här:



det va ingen vidare sol mest disigt så efter några timmar körde vi hem här.
Jenny bloggade (som ni kan läsa längre ner) jag duschade.
Vidare till Kävlinge där Jenny duschade och jag åt lite rester från Jennys examen. MUMS!
Sen bar det av till Nova där Jenny skulle byta sin ring och jag köpte ett pilgrim halsband som jag
blev kär i när jag va där och köpte present till Jenny.
Köpte även en ny svart väska på H&M.
Såhär ser halsbandet ut:



Sen körde vi hem... var och en till sitt för lite middag!
Nu i kväll har vi varit i BJÄRRED och ätit mjukglass.
Myran & Siri badade lite i havet.
Sen körde vi och tittade på alla flotta villor i Vikhög.

Hemma nu och snart väntar bingen....
God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0