Fest i kväll.. kuuul!

Lördag idag och då får man äta GOODIS... ;)

I kväll ska jag hem till Tina på födelsedags fest! Har nyss varit på centan och köpt lite presenter.
Ska bli himla roligt att träffas det va så längesedan sist.

I f.m va jag & Kikki i lund med vovvarna och tränade lite agility. Vi gjorde upp en bana som vi hann göra några gånger innan folket rasade in. Mycket vovvar där idag och mina vovvar är helt slut här hemma.
Skööönt att dom fått rasta av sej ordentligt idag.


Tilda & Siri!

Huuumm... nu ska jag lägga mej här i soffan och vila en stund med lille Max som ligger här brevid och sover så gott.
Måste fundera vad jag ska ha för kläder på mig i kväll.....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0