Min jobb helg!

Vad har det tagit åt vädret? Vart tog vår sommar vägen?

Ja, mycket kan man styra över men tyvärr inte vädret så det är bara att se glad ut i alla fall. :)
Ikväll ska jag jobba.. eller rättare sagt hela helgen ska jag jobba.
Fast det gör inget när det bara regnar ändå!

Igår kväll va vi hemma hos mamma och pappa en stund hade glömt bort att vi skulle dit och mamma hade lagat min favorit middag med köttbullar sås och potatis som vi missade. Kände mej så himla dum! *SKÄMS PÅ MEJ!*
Men jag fick med mig hem så jag längtar tills min rast för då ska jag äta det.. MUMS!
Cissi hade ställt in WII spelet inne hos ma & pa så vi tog hem det igår och jag och Anders spelade WII till klockan 00.00 på kvällen. KUUL som bara den! :)

I morgon kväll ska vi hem till Anders arbetskamrat jag ska köra dit efter jobbet sen kör jag hem på natten.
Ska blir trevligt, men vi kan ju hoppas på lite bättre väder då i alla fall!

På måndag är jag ledig men hela dagen är fullbokad med... vetrinärbesök, frissan, uppfödaren kommer och tittar på Siri-Hon löper, sen ska jag vara hos Dr och till sist så är det agilitykurs på kvällen.

Nu ska jag läsa tidning (Hundsport) innan jag får hoppa i duschen för att göra mej redo inför kvällens arbete.

Hej på er och ha en sköön Fredag!




Kommentarer
jenny

Så fin bloggen blivit!=) har precis kommit hem från jobb, e dödstrött! Vi ses imorron=)

2009-06-12 @ 19:08:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0