Parning, Halsont & Trött!

Vaknade vid 9-tiden idag, ville igentligen alls gå upp men jag va tvungen. Haft så himla ont i halsen hela natten och käkat haltabletter så jag va helt äklig i hela munnen när jag vaknade.
Jag & Anders körde in till Fyndbörsen i Malmö.... (TVÅ blondiner som vi är....kändes som man va i utlanden!)
Dock fick jag köpt 6 st jätte fina plastblommor... nu ångrar jag att jag inte köpte fler men jag får väl göra de en annan gång!

På vägen hem körde vi inom Plantagen i Lund och köpte lite blommor att sätta ute i alla krukor. Blev så fint här hemma nu. (Bild kommer i morgon!)

Kl 14 körde jag till Ängeholm för att Siri skulle paras med hanen fattade inte galoppen (nybörjare) så vi körde hem igen 3 timmar senare efter många försök utan att det hade gått nåt vidare bra! SUUUCK.... Får köra dit i morgon igen hoppas på bättre tur. Dock missar vi sista kurstillfället på agilityn... :(

Hoppas jag inte är sämre i morgon har inte råd att vara sjuk. Men jag börjar få jätte ont i halsen nu igen...
Tur det kom efter midsommar i alla fall!

Nä nu är det läggdags efter en ansträngande dag!

SOV GOTT



Kommentarer
jenny

Förlåt att ja har smittat dej!! Synd att det inte funkade för siri o hennes kille=)

2009-06-22 @ 11:56:45
Bella

Tröjan har ja köpt på H&M men det är ett tag sen. Nog ett år sen.

2009-06-22 @ 22:42:05
URL: http://skvallerbrudarna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0