Semester

Usch fy skäms på mej vad jag sover länge nu för tiden! Skulle gått upp klockan 7 när Anders gick upp då va jag pigg. Dum som man är tänker man nej jag kan sova lite till jag har  ju sovmorgon, när man sen vaknar några timmar senare klockan halv 11 och inser hur trött man blivit ångrar man sig djupt att man inte gick upp klockan 7 i alla fall!!


Idag jobbar jag kväll igen... gårdagen va så lugn på jobbet och jag hoppas innerligt på samma idag.
Idag ska jag skriva min semeter lista jag ska vara ledig v. 28, 29, 30 i sommar.
V. 30 ska vi (Jag, Anders, My & Siri) med Joackim, Jenny & Baci till GBG dä vi har hyrt stuga.
Ska bli mysigt! Annars ska vi bara vara hemma.
TRE veckor känns lite men jag har ju ganska mycket ledigt då jag bara arbetar 75% så jag tycker att det får räcka.
Vill dessutom ha lite semster kvar så man kan vara ledig lite till hösten/vintern också!

Nä minsan nu ska jg dricka mitt kaffe!

TJO



Kommentarer
Kikki

min pappa ska ha katten!

Var har ni hyrt stuga? Kan ibland vara svårt att hitta där hundar får följa med, men det är ju så mysigt att ha med dem på semestern med :)

2009-06-03 @ 15:34:33
URL: http://theotilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0