Första inlägget idag.. hoppas ni längtat! =)

Heeeeej!

Nu är jag hemma efter en lååång dag på jobbet. Jenny har varit på Intervju på mitt jobb idag och va inne och hälsade på hos mej när hon va klar! Nästa vecka börjar hon sin brevidgång. SÅÅÅ kul! =)
Dock är det inte på samma avdelning utan på Cissis avdelning, kanske tur det annars hade vi kanske snackat bort tiden... HIHIHI!

Myran
har också jobbat med mig idag. Hon va helt slut när vi kom hem. Jag med för den delen men jag gick bara in och bytade om till mina gymkläder (trots att soffan såg underbart skön ut att slänga sej i) och körde sedan och tränade. Det va riktigt skönt att få svettas så riktigt ordentligt. Nu sitter jag nyduschad i soffan med min kära LAPTOP i knäet och är mätt & belåten efter resterna från Tacopajen i Söndags.

Till efterrätt tog jag en SUPER GOD tryffel som jag fått av Maria i present.. (OJ den har jag ju glömt visa er.) Hon hade bakat dom själv. Så himla GODA och stora så man blir riktigt mätt på en! =) TACK Gumman!



Och vet ni vad jag fick en till present idag av Desirée på jobbet. Presentkort på MQ. SNÄLLA DU! Tusen tack!



Nu är det fotboll och det ska jag se, men jag längtar mer till IDOL!

TACK för alla kommentarer, blev så glad när jag kom in idag och såg att så många skrivit, det är ju det som får en att vilja blogga mer och mer.

Hörs kanske senare igen!



Kommentarer
jenny

Vi kollar osså på fotbollen, såååå seg match=(

Ska bli kul nästa vecka, ser fram emot det verkligen! tack för hjälpen gumman!vi hörs imorron!

2009-09-09 @ 19:20:04
Maria

Ja, dem blev mumsiga :) Choklad e GOTT!!

VAd händer i helgen då?

Puss o kram!

2009-09-10 @ 20:44:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0