Vad händer nu då? HERREGUUUUUD

Herregud va trött jag blir på mej sjääälv!
Vill bara SKRIKA rakt ut....
Igår mådde jag så bra och idag e allt åt
HELVETE!

Vad händer med mej???

Igår va jag gladast av alla i världen idag mår jag bland dom sämsta.....

Mamma bli inte orolig fast jag vet att du blir det! Men det är ingen fara jag reder mej! :)
Måste bara få skiva av mej och det känns skönt att göra de här....

Jag älskar fortfarande livet men ibland är mina känslor och hela jag upp och ner,
jag är en person som lätt trillar i skiten om man säger så.

Nä nu e de slut på mitt tjafs nu ska jag TRÄNA för det känns som om det kommer hjälpa!

Puss Puss Love YOU ALL!




Dessan ännu en gång tack för att du finns du är min ängel i nöden!
Älskar dej gumman!









Kommentarer
Anonym

Älskade unge, tyvärr är det en del i din fibro som gör att du mår så här. Upp och ner. Ner och upp. Du får försöka lära dig leva med detta, än om det är tufft. ÄLSKAR DIG FINNS HÄR. blir bättre ibland om man som du säger får skriva av sig eller prata av sig. BAMSEKRAMAR

2010-07-30 @ 21:26:20
dessan

love yo tooooooo

2010-08-03 @ 20:12:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0