Lilla lilla hjärtat!

Idag va jag hos BM för att ta lite prover.
Jag hade några frågor för jag har haft jätte ont i höjd med äggledarna, speciellt när jag ska
resa och sätta mig, samt när jag vänder mej i sängen.

Hon sa att det va inget konstigt utan att det va ligamenten som töjs ut när magen växer och börjar
hänga lite mer frammåt. Så det va normalt!

I alla fall så innan jag skulle gå frågade hon mej om jag ville lyssna på bebis ♥.
Klart jag ville har inte fått göra de innan, och det lät som det skulle de med. :)
Helt otroligt man kan höra de så, och vilket liv de är där inne i magen.
Min puls som slår och bebis hjärta och magen och allt som låter.
Men det va mysigt att få höra de lilla hjärtat! ♥



Kommentarer
tina

Vi ska till bm på måndag. Ska fråga om vi också får lyssna på hjärtat.=)

2011-02-22 @ 20:47:04
URL: http://tiro.blogg.se/
Kikki

Mysigt att lyssna på hjärtat! Jag kände med av ligamenten, gjorde svinont när man nös!!

2011-02-23 @ 11:54:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0