Lite av allt!

Hej allihopa!

Jag lever.. men i mellan åt känns det som det är precis!...

Vad har vi hittat på då? Jag har faktiskt varit inne och jobbat lite extra pass, bland annat jobbade jag hela påskhelgen.

Så påskfirande blev lungt plus att jag va sjuk oxå feber och ont i halsen.
På påskafton va vi hos Chrilles föräldrar jag gick hem vid 22-tiden eftersom jag skulle jobba dagen efter.
Påskdagen firade vi hos mamma och pappa och då hade jag feber och frös som bara den.

Men påskpresenter fick lilla Matilda i alla fall:

♥Cykelhjälm av farmor & farfar
♥Kläder och en bil av mormor & morfar
♥En fin handduk där det stod Matilda på, och en handväska (leksak) av moster, Kusin Tim och Simon
♥Ett påskägg med goda frukpureer & små riskakor av farbror
♥Ett par solglasögon och en klänning av faster

Tack alla för dom fina sakerna till Matilda!

Annars har vi hittat på lite allt möjligt vi har bland annat varit på middag hos Ida & Oskar vilket va JÄTTE trevligt. Att få se deras fina lägenhet och träffas för det va föör länge sedan sist. Saknar ju min lilla Ida! ;)

Sen har vi umgåts lite med Björn & Pia en del och lika trevligt som alltid det med. :)

Osså har vi varit ute på cykeltur och Matilda fick åka cykel för först gången och det gick bra det med. Lite svårt med balansen men det gick.. :)

Sen det vanliga lite babycafeé, ridit, träffat min underbara familj och andra goa vänner.

Ska uppdatera sedan med lite bilder på lite nyinköpta kläder som jag köpt till Matilda. Men just nu är kameran på laddning.

Så vi hörs snart igen!
Tjingeling



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0