Land och rike runt!

Satt precis och kollade på foto från sommaren - Blugarien, Danmark, Midsommar och när vi va i Båstad i stugan!
SHIT va jag längtar tillbaka... sommaren va verkligen helt underbar trots de lite tråkiga vädret.
Bulgarien va HELT sjukt underbart vill bara dit igen. Sola bada och bara ha de mysigt! Ni va underbara att resa med Anders, Min Molla och Jeppe! =)
Men nu ska vi snart åka skidor.. bara 17 veckor kvar nu.. har redan börjat räkna ner! Ska bli svin kul! Och då ska ju Björne och Martinis oxå med.

Usch jag känner mig krasslig igen hoppas jag inte blir sjuk bara. Har köpt lite vitaminer nu så man kan bli lite uppigad! Vi ska ju på fest på Lördag! =)
Jag skulle ju försöka köpa present idag men asså jag säger bara SHIT va de e svårt att köpa till en kille... man har ju ingen aning om vad man ska köpa. Först va jag på Nova och gick tre runder. Sen Stack jag till Center Synd och hoppades på bättre lycka där. Men IKKE. Så sen gav jag upp! Anders får minsan köpa något själv. =)
Till en tjej finns de tusen saker jag vet miljoner grejor av allt de där jag skulle kunna tänka mig men de finns ju inget till killar.. dessutom så har dom ju redan allt dom vill ha förutom dyra bilar m.m... men tyvärr är jag inte rik! =)

Jaja de löser väl sej.. får väl se om grabbsen är bättre på att leta än mig! =)
Jag hittade i alla fall saker till mig själv som inte va meningen men ja så e de.. man kan ju inte gå ifrån ett köpcentra med tomma händer!??? Eller? Inte jag i alla fall.. =)

Nu ska jag lägga mig i soffan en stud sen kommer mammsen och hämtar mig om en timme. Vi ska på föreläsning på sjukhuset.

Hej Hopp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0