Julpynt!

Idag va jag och Anders på Rusta och shoppade lite julpynt till! En ljustake och lite kulor att hänga i granen som vi snart ska köpa + lite annat smått och gott som diskborstar, disktrasor och glödlampor och sånt skrafs som man kan hitta på Rusta! En rolig affär tycker jag.. lite som "mini Ullared". =)

Mätta och trötta är vi nu!
Varit och ätit Lasagne hos Anders mamma i kväll! Det va jätte gott!
Anders och hans mamma gick upp på vinden och rotade bland massa gammla saker, då vi fick en ljustake till och en ljustake att sätta adevtsljus i på bordet! =) KUL nu har vi fått riktigt mysigt här hemma, bara granen som ska hit också!

Här är lite bilder på vårat julpynt!
Kan bara säga att julen är en HÄRLIG tid med alla dessa ljus och mys!



Nu ska jag leta foto till en tavla som jag ska fixa till!
Bild på den kommer sen!

Såhär va det pyntat förra året i våran lägenhet.. läste nyss inlägget och såg att jag även då hade varit på Rusta och shoppat! HAHA!
 Läs själv HÄR !!

Hejdå!


Kommentarer
Kikki

Såå mysigt med julpynt, jag vill köpa gran nu, ska försöka hitta en liten liten gran så jag kan få plats med en inomhus!

2008-12-07 @ 22:46:30
URL: http://theotilda.blogg.se/
Bella

Åh va fint det e hos er, ska bli skoj å få komma hem till er på fredag å få se så fint ni har det. Samt busa med Max å Zingo juu :)



Kram

2008-12-08 @ 10:20:10
URL: http://bellakrille.blogg.se/
Catrin

Kikki: Dom säljer granar här i Hofterup men inte försen den 13! Såg annons på blocket igår! Vet inte om jag vill vänta så länge... annars har dom i Bjärred såg vi igår! Gran måste man ha nu när man har plats ju! =)

2008-12-08 @ 11:32:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0