Lördagsgodis!

Kära Blogg!

Idag är det Lördag och jag har nyss kommit hem. Jobbet idag mellan 7-15.
Sen körde jag hem till mams och paps och hämtade en glödlampa, naturligvis skulle ju glödlampan på toa gå sönder nu när vi ska ha visning på lägenheten. A bit tense måste jag säga! Men de får gå som det går.. Hoppas såklart bra!

Handpenningen på huset är betald så nu finns ingen återvändo. =) Längtar som bara den till vi ska flytta och inreda det är ju det som är det roligaste. Har kollat efter nya möbler nu som vi ska köpa sen när vi flyttar. ska bli såå KUL! =)

Efter jobbet körde jag ut till stallet tog in hästarna PRECIS innan regnet. Skönt så slapp dom bli våta och slibbiga!.
Skulle precis köra hem tog tag i handtaget in till sadlekammaren och där va låst.. JAHAPP.. där va mina nycklar inne till bil och allt. Mikaela va duktig och låste efter sig. =) Men de va bra iofs.. jag traskade hem till Annika och fick låna hennes nyckel, samtidigt tittade jag på hennes URGULLIGA valpar. VILL HA EN ANNIKA! Ska bara övertala mannen här hemma.. *tihi* Så fina valpisar! =) Vi kommer ju har stor plats till en vovve till sen.. (eller hur älskling för jag vet att du läser *haha*)

http://home.no.net/tracks/ -  Annikas hemsida med vovvarna!

Nä nu ska vi ha myskväll! Käka räkor, ägg och rostat bröd sen lite godis till melodifestivalen! =)
Ska bara försöka väcka han först.. sover mitt på en Lördag, kan man väl inte göra?!?!

PUSS PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0