Diskat för hand!

Snart midsommar och jag längtar!
Äta gubbar och dricka "nubbe" med en massa härliga människor, hoppas bara att vädret bli okej!

Vi har kommit igång riktigt ordentligt här hemma nu. Så skönt! I kväll ska vi börja lägga nytt golv nere i vardagsrummet.
Vi var och köpte igår och det kommer nog bli snyggt.
Igår målade jag trappan en gång till och nu är nästan all målning klar bara lite till under trappan sen är det klart.
Det ska bli så skönt för det finns inget som är tråkigare än att måla och tvätta penslar och rollers. BLÄÄ....

Vi har inte hunnit med att diska på ett tag, så nu va det verkligen ett högt berg av disk. Men eftersom vår diksmaskin har krånglat testade jag den först innan jag satte in all disken och nu va den helt paj. Så det va bara att ringa Anders så nu ska han köpa nu diskmaskin efter jobbet. Och jag fick diska allt för hand... 30 minuter tog det! SHIT ... TUR att det finns diskmaskin.
Jag längtar så fruktansvärt mycket tills golvet är lagt och vi kan flytta ner soffan och TV:n. De kommer bli såå fint!
jag har till och med dragit av all klädsel på soffan idag och tvättat den. Det blir ganska smutsigt när man har hundar och katter som hoppar i soffan. Dessutom allt damm som kommit efter vi har slipat... men nu är dom rena nu ska dem bara på igen. Så jag får väl gå och fixa det nu! Sen ska jag laga mat.... LAX och RIS med nån god sås! MUMS!


WIHIOO!


Anders du är min ängel! Älskar dej så mycket!

Här kommer lite bilder på våran nya diskmaskin och glovet som Anders håller på att lägga så fint!






Kommentarer
Kikki

spännande att se hur det ser ut hos er, får komma förbi snart och hälsa på!

2008-06-17 @ 21:50:07
URL: http://theotilda.blogg.se/
malin

Håller med dig, han hade verkligen tur!!!!

Golvet var ju jätte fint, ska bli kul att se det färdiga resultatet, det är ju inte långt borta nu.

wiii.......snart är det fredag!!!!!=) pussss

2008-06-18 @ 18:03:24
URL: http://witte.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0