Malin Jeppe Anders Catrin DAG!

Fetsen blev lyckad igår!
Jätte god mat, gott vin, massa tjejsnack, meldoifestivalen & så klart sist men inte minst Sing Star. =)

Efter allt detta stack vi till Salgthuset i Malmö och shakade loss lite! Kul som alltid!
Men alla ville dansa inne på Rn´B golvet medans jag gillar bäst Slagersidan så där dansade jag med mig själv men jag hade lika kul för de. HaHa!

Lite picts från gårdagen som såg ut ungefär såhär:


Tack för en trevlig kväll!


Malin Jesper Anders Catrin DAG

Idag har vi tillbringat HELA dagen med Malin & Jeppe. Körde dit när vi vaknat typ vid klockan ett.
Köpte med oss bullar och fikade där hemma! Gott Gott!
Jag och Malin tog välgörnhetsvagnen (Jesper bil) in till Center Syd. Där Malin köpte en ny jättefin väska.
Jag köpte mig ett nytt halsband på glitter. Långt med en tärning som hänger i. Skit tufft!
Jag och Anders körde sen hem till ma & pa hämtade hundarna.
Gissa vem som kom hit sen med en mumsig köttfärspaj och Sallad.
Malin & Jeppe så klart! Den blev över från gården. Så den åt vi upp och kollade sen på en film.
Riktig MYS söndag! =)
Nu väntar bingen! Jobbet i morgon!

Go natt!

image176


Kommentarer
Malin

En riktig mys söndag, jag håller med!!=) Finns inget bättre sätt att avsluta helgen!!

2008-03-17 @ 08:03:49
URL: http://www.witte.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0