Skåne runt!

Snygge Znigge & Peppan har varit hos vetrinären idag!
Skabb i öronen, också kunde Zingo äntligen få sin vaccin spruta. Har ju ej kunnat vacinera honom innan
eftsom han varit sjuk. Men nu är han bättre som tur är! =)
Dom va JÄTTE duktiga mina kissar!

image342

För övrigt va jag ledig idag men hela dagen gick ändå utan någon precis ledighet!
Pappa ringde och väkte mig och kom hit för att kolla värmeluftpumpen som vi fått FEL.
Störigt så nu måste vi lämna tillbaka den och hämta den vi ska ha eftersom den ska
blir monterad på Fredag morgon!

I alla fall så körde jag sedan med Zigge & Peppan och kom hem igen halv 3.
Solade till halv 5 och sen körde vi hem med värmepumpen till mamma och pappa.
Gick ut en sväng där med Gnistan, Myran & Siri.
Sen kom Doris så Siri fick leka lite med henne. (Mammas kompis hund.)
Sen ut till Dalby och tog in hästarna.
Hämtade ut ännu ett pecept med medicin till Kobbi 885:-
Vetrinärs- och medicin kostnaderna ligger uppe i 15 000:- nu jag hoppas
jag får tillbaka på försäkringen... Annars är det INTE kul!

Efter Dalby körde vi till Maxi och handlade lite MYCKET mat! =)
Har precis ätit en macka med brie ost och druckit rabarber Te... MUMS!


HAHAHAHAHA!
Hörde Anders snickrade med något där ute in kommer han och utbrister...
"TITTA VAD JAG HAR GJORT!"

image343
ett bord till Peppan & Zingo....
Va fint älskling eller vad säger man!
HAHAHAHA!

Så nu ska inte hundarna äta upp deras mat i alla fall! =)
Scchh men jag ska snickra ett bättre sen.... hihihi
image344

Fint älsking du är duktig!
Och ett bra slut på mitt bloggande för idag!
Hej Hopp!




Kommentarer
Katta

Hejsan!
Allt bra med dig?

Ha en trevlig kväll! :)

2008-05-28 @ 22:39:06
URL: http://fakkors.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0