Vinter & Dagen efter.....

Tjo Balo!

Då va det Söndag..... med SNÖ. USCH!
Jag fick syn på snödroppar i våran trädgård när jag krattade löv där i Fredags.
Fick lite vårkänslor när jag fick syn på dom små söta växterna.... ny fryser dom nog när jag har krattat bort löven som låg  där ovanpå. Jag får väl gå ut och lägga "lövtäcket" över dom igen så dom inte fryser nu när det så hastigt blev vinter igen.



I går kväll va vi på fest som ni väl läste i förra inlägget.
Vi hade verkligen roligt ,massa trevliga människor att snacka med, vi hade så roligt där så vi struntade i Slagthuset.
Det va tur de! =)
Jag började känna mej trött och slänge frågan till Björn:
 -Vad är klockan?
 -Tjuog i tre!

HERREGUD det va HUNDRA år sen jag va vaken så länge och hade så kul heeela tiden på en fest.
Verkligen lyckad kväll, TACK Martina & Erika!

Jag och Anders tyckte det kändes lite segt att ta taxi hem så vi gick med Björn & Martina hem och fick sova i deras soffa.
Riktigt skönt med Martinas supervarma täcke. HiHi Vi somnade väl runt 4 tiden!






Sååå söta såååå! HAHAHA!


I morgon är det dags att börja nytt jobb, jag är riktigt taggad, det ska bli hur kul som helst.
I två veckor nu kommer jag bara arbeta dagtid, vi ska möblera och fylla huset med saker innan alla boende ska flytta in.
Det ska bli roligt att få vara med om en uppstart! =)

Nu ska jag mysa lite den My & Snuse! Dom har ju sovit hos "mormor & morfar" i natt när husse och matte va ute och svira! =)

Som sagt bilder kommer!
Hej på ett tag!


Kommentarer
BJ

det e ju tur att man inte ser så dum ut på bilden =)

2009-02-04 @ 17:53:00
Catrin

@BJ- Jag som tyckte ni va rätt så söta! ;)

2009-02-04 @ 17:59:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0