Jobbar natt!

Har inte bloggat på ett tag men vårt internett här hemma fungerar bara precis när det själv vill, sådär lagom irriterande. Nåväl, i Fredags ringde dom fårn jobb och frågade om jag kunde komma in och jobba natten hela helgen för där va en personal som va sjuk.
JA TACK! Bra med pengar och det behövs alltid!

Så idag har jag sovit hela dagen och nu ska jag fixa lite mat sen blir det till att köra och jobba i natt igen.
Lite drygt är att man ska STÄLLA TILLBAKA KLOCKAN i natt vilket innebär EM TIMME LÄNGRE i natt, och det är rätt så segt för man är trött efter 10 timmar på natten och nu blir det i stället 11.
Men jag ska inte klaga! ;)

Just nu längtar jag till TISDAG för då ska jag, Dessan, Sofia & hennes kille åka till ULLARED! ;)

Nu ska jag ut i köket och passa maten.


Höres!
Pusselipusspuss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0