Mineralsmink

Har länge velat testa mineralsmink och nu har jag äntligen tagit tag i det och beställt från eleven.se
Mycket billigare där och dessutom fanns det en hel del att välja på.
 
Det svåra är ju om man får rätt färg men jag tog en chansning denna gången så får vi se tror den ska passa mig bra för jag vet att skulle jag be dom prova ut en i affären hade dom sagt att jag skulle ha en mycket ljusare än vad jag trivs med så nu hoppas jag denna blir ok! :)
 
Jag beställde en puder/foundation och en rouge/solpuder av märket Lily Lolo
Sen beställde jag även ett naturligt shampoo och balsam som skulle vara bra för skadat hår.
Mitt hår är hemskt så nu tänkte jag se om detta va nåt bra shampoo för än så länge finns inget som jag tyckt vidare bra om. Mitt hår blir fett och trort och risigt efter bara en dag.
 
Återkommer med resensioner när jag testat prudokterna!
TJING
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0