Tidig Julklapp

Önskade mig mineralsmink i julklapp ju och när mamma Cissi jag och barnen va på center syd i fredags gick vi in på kicks och jag fick en ID mineral mascara av mamma och pappa i julklapp! ;)

Dock har jag redan fått den eftersom jag inte hade någon mascara och har inte använt någon på flera månader pga att jag inte tål dom. Jag har testat alla olika sorter men det börjar klia som besatt i ögonen och dom börjar rinna och så blir jag helt röd i ögonen.

Nu ska det bli spännande och se om denna fungerar eftersom det är riktigt mineralsmink så borde det ju göra det.
Har haft den på min nu i snart 1 timme och ännu känns ingenting.

Hoppas hoppas den funkar till mina ögon! :)

Och TACK mamma och pappa för den tidiga julklappen! :)



Kommentarer
Anonym

Varsågod vår älskade unge <3 Kramis <3

2012-12-16 @ 19:12:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0