Gammal tant? Eller bara vuxit upp?

Lussevakan, sprit, fester, skrikiga fulla otrevliga folk,

Vad va det som va så himla roligt?

Nä vet ni vad sen jag blev gravid och sen blev mamma så förändrades jag faktiskt radikalt.
Förr älskade jag sådana tillställningar och va ute var och varannan helg.
Bara tanken nu gör mig illamående.

Fest för mig nu är träffa folk, titta på dom glada lekande barnen, äta god mat och dricka kaffe! UTAN alkohol!!!

Jag har försökt vara på någon fest som jag beskrivit högst upp men jag kan inte. Kl 22.30 är jag trött, irriterad på alla fylle och vill gå hem och lägga mig i soffan och titta på tv.

Ja... Livet förändras och man själv med det som tur är! ;)

God natt! <3





Kommentarer
Anonym

Du är definitivt ingen gammal tant, det är ju inte ens jag hihi. Mognad tror jag det kallas <3 Sprit är inte gott, högst ett glas vin ibland. Kramis Mammi

2012-12-13 @ 17:47:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0