Varför sån otur?

Ledig men ska ändå till jobbet! Roligt! Nopp kunde ju fått vara hemma idag i alla fall.
Får så dåligt samvete varje gång jag lämnar My och Siri. Men det är bra 3 timmar idag som tur är.

Letar och letar hittar inget hus vi har nog tittat på ett 10 tal snart men inga som passar. =( Vill verkligen härifrån nu.. börja på nått nytt tillsammans med min älskade Anders och alla våra djur. Måste ha en gård så jag får Kobbi med mig också.. han är verkligen utanför som det känns nu. Jätte tråkigt! Vill ha honom hemma.
Känns som att allt står stilla just nu tråkigt väder, hundarna kan man inte gå ut med för då blir dom skitiga upp till öronen och det orkar jag inte.
Jobbet flyter på bra men något saknas det känns tomt på nåt vis. Är det höst deppresion eller vad är det??

Tomhet! Vad händer?

Ja dagarna som gått har inte hänt så mycket.. efter Ullared blev man fattig och har mest jobbat.
Helgen jobbade jag men vi va ändå hos Jeppe och Malin i Lördags och tittade in i deras hus och sen betällde vi kinamat och myste hemma hos dom.
Malin du är en underbar vän. Älskar dej gumman!

I Måndags kom Jenny och vi red en sväng. Roligt.. Hoppade lite med Bea har aldrig gjort det innan. Det va kul!

Pratade med min syster igår.... Kanske ska vi ha en katt till. Hon visste inte längre om dom som bokat den gula kattungen skulle ha den.
Måste bara försöka övertala Anders först. Men jag älskar gula katter dom är så fina!
I sånna fall ska den heta Zingo för vi har ju en Pepsi! =)
Får se hur det blir hon skulle höra av sej i veckan i alla fall!
Hoppas på det bästa! Men med min otur så ska man väl inte hoppas för mycket antar jag!




Köpte ett par nya stövlar på Scorett i Lördags efter jobbet. Anders kom och hämtade mig sen körde vi in till Mobilia i Malmö. Säger bara tur man inte bor i den stan. USCH!
Men stövlarna var jätte fina ska använda dom för fösta gången idag tror jag.
Tack Jenny för du sparade dom till mej! =)

Så ja ännu mer fattig sitter man nu här... dags att hoppa i ducshen sen in till jobbet och så vidare til Staschmos i Lund och köpa katt och hundamat för det är slut.

Hörs en annan dag!
So long!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0