Ett sista inlägg på ett tag!

Ojojoj.... vilken röra här är nu!
Gick upp klockan 7.30 för att börja packa ner det sista. I över morron klockan 09.00 kommer nämligen "flyttgubbarna" = (Björn, Bagarn, Jeppe, Malin, Bengt och Emil) Så nu är det bara för dom att bära... =)
Jag ska upp tidigt för jag måste hinna till stallet innan alla kommer! Sen måste jag ha koll på djuren så vi inte har några rymlingar precis innan vi ska köra härifån!

Så ni kanske förstår nu att bloggen kommer ligga nere ett tag nu framöver.. vet dock inte hur jag ska klara mig men blir det för jobbigt kan jag kanske köra hem och låna Mollans dator lite grann. ;)

Såhär bor vi nu:


(Ser ni en hund på första bilden?) =)

Måste kila... har JÄTTE MYCKET kvar att göra! Ska dessutom vara hos sjukgymnasten om 1,5 timme. Måste hinna ut med hundarna en sväng också!

Så med detta säger jag HEJDÅ kära läsare och bloggare!
Syns om ett tag igen!
Kommer sakna er! =)

Puss Puss Puss


Kommentarer
Katja

lycka till med flytten (och med de sjuka djuren) Hoppas att allt går bra :)

2008-04-24 @ 11:27:15
URL: http://www.vindros.se
Malin

Ser ut som det är jätte mysigt hemma hos er nu!!=) Har du inte skrivit lite fel, det är väll inte i morgon vi ska hjälpa er och flytta, utan lördag....eller? det är klart att du kan låna vår dator när du vill, du är alltid välkommen hem till oss!!!=) Puss

2008-04-24 @ 17:10:34
URL: http://www.witte.blogg.se
Anonym

Vart "kliar det jätte mycket?"

2008-04-24 @ 17:17:47
Catrin

Pga. av otrevliga kommentare från Anonym har jag nu ändrat mina STAVFEL! Hrrmmm... =)

Malin: Skrev även ett fel där det är i över morgon som det nu är ändrat till! =) Sånt är livet i min stressade värld! So long!

2008-04-24 @ 21:42:37
Jessica

Du måste iväg och sno någons dator och uppdatera

2008-04-24 @ 22:35:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0