Lördags morgon....

Hej där!

Då va det Lördag idag! Sitter här och funderar vad jag ska hitta på idag.... Ikea, Nova, Packa lite, Städa eller jaa... jag vet inte men det lutar åt IKEA.. dock aningens trött och känner mig inte helt kry men jag orkar inte sitta hemma i denna röran och bara titta på alla flyttlådor som står här överallt... phuu...  12 DAGAR KVAR till vi får huset! .. På ett sätt känndes det bättre när det va 22 ... det känns som en EVIGHET nu....

Igår va vi hemma hos Kikki, Johan & Theo!
Vi åt JÄTTE god mat... grillad kyckling, potatissallad och sallad! MUMS det va såå gottit! Osså fick vi jordgubbar till efterrätt... mmmm...

Hundarna busade i deras trädgård jätte roligt hade Myran och Siri som jagade en boll och Theo han va såå söt han hade fullt upp med att jaga alla löven i trädgården! =)

image238

Nu ska jag ta en runda med dammsugaren sen blir det nog IKEA eller Bilema i Höör som Anders hade förslag på! =) Vi får välla se va de blir! Time to go!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0