Många dagar har gått!

Wihoo! Äntligen funkar bloggen igen!
Det va ett jobbig uppehåll! Knappt jag klarade mig! =)

Usch det har ju hänt så mycket sedan sist jag skrev men dock inga större sensationer.
Helgen va lugn och det va mest mys & tyvärr en massa godis .=(

Söndagen va nog den bästa dagen för då va jag och tittade på Zingo, våran nya katt.
Han är fem veckor gammal så SNART kan vi hämta honom. Så himla fin han är!


(Syskonen Gul & Grå: Den gula är Zingo & den gråa ska Bagarn & Ellie ha.)


Idag fick jag mina kläder jag beställde på Halens. Allt passade och va JÄTTE fint!
Nu har jag massvis med nya sommarkläder så nu får GÄRNA sommaren komma hit.
Ska dock inte klaga för det har varit underbart vårväder nu i två dagar. Härligt!



Ikväll ska jag och mamma kanske Cissi, på en föreläsning på Star Hotell i Lund.
"Din plats i syskonskaran"- Heter den föreläsningen. Ska bli intressant att lyssna på.

Nu måste jag fixa lite här hemma. Jobbade ju till 14 idag det är jag inte van vid men from idag har jag börjat på mitt nya chema så nu blir det längre dagar. Men nu är jag i alla fall LEDIG Onsdag Torsdag sen ska jag jobba hela helgen. Har ansökt om semester idag i 2½ vecka då vi ska flytta! Hoppas jag får den oxå!

Nä tiden rusar!
Måste gå!


Puss & Kram
Kul att vara tebax här igen! ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0