Måste man jobba?? Jag vill bli rik i stället.....

TRÖTT & Ont i Ryggen!

Gnäll Gnäll jag vet... men här är det tillåtet att gnälla på min egna blogg. Så de é så.... =)
Igår efter jobbet kom jag hem la mig på soffan och sov i tre timmar.
Idag gjorde jag samma sak, SHIT det är jobbigt att jobba. Hade nästan förträngt det.

Tur jag har världens goaste Anders som tar han om mej och idag lagade han en SJUKT GOD MIDDAG!
VERKLIGEN MUMS!
Kyckling med någon engenpåhittad brunsås och färskpasta. =)
SÅ GOTT SÅ GOTT!

Anders hade tagit lite bilder med sin mobil i förra veckan på Zingo & Pepsi som han nu lagt in här på datorn.
Kolla va söta dom är när dom sitter där i trädet:


Zingo är där uppe.. ser ni honom? =)


Peppan har fångat en mus.... Syns dåligt men den ligger där framför honom precis.... ÖRRK....... :S


Snygge Zigge ligger inne med skönaste stilen... Söte pågen min!

Inte för jag tror det men jag hoppas i alla fall på lite sommar till.
Fick nämligen reda på idag att vi kanske inte får ta mer semester i år... *SUCK*
Jag som har en vecka kvar och vill resa till solen.. =(




Kommentarer
malin

He he, funderar på det!!

Jag såg knappt lilla zigge i trädet, söta som är!!!=)

2008-08-05 @ 21:16:05
URL: http://witte.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0