Mycket som ska fixas till festen!

NU ÄR JAG LEDIG
FREDAG LÖRDAG SÖNDAG!


Sköönt att jobba kväll för en gång skull!
Är riktigt trött på att jobba morrnar nu det är MYCKET tyngre då.

Jaja nu e jag ledig ett tag!
Och på Lördag är det dags för Kräftskiva ju! Ska bli kuuul! =)

I morgon ska jag och söta "Tina" till Nova.
Har inte varit där på hundra år, nu när man bor så nära Centan.
Inte för att jag har några pengar men jag kan väl kanske unna mej en ny topp att ha på kräftskivan.
Det får nog bli Jeans till det för det lär väl inte vara så varmt kan jag tro!
Sen ska vi även in till Satchmos - Duraffären ska se om jag kan hitta ett STORT klössträd till Zingo.
Vågar inte släppa ut honom efter det som hände men Peppan, synd om honom.
Han ÄLSKADE att klättra högt upp i träden, och nu sitter vid dörren och vill gå ut varje gång man öppnar. ;(

 Jag också hinna med att handla mat på Willys till Kräftskivan.
Kommer ha FULLT upp!!!
Men kul ska det sen bli hoppas jag!

Ska försöka få Anders att massera min rygg i kväll igen...
Har såå SATANS ont och min sjukgymnast är i Brasilien.. =(

Time to go!

Skepp å Hoj!




Kommentarer
Malin

oj, verkligen fullbokat för din del!! Jag ska också till lund i morgon, måste skaffa ett nytt pass. Hittade det i förrgår och upptäckte att det gick ut för en och en halv månad sedan, oj. Blir nog en sväng inom Nova för min del också, då kanske vi ses där!!=) Förresten behöver du någon hjälp inför lördag??

puss puss

2008-08-14 @ 22:44:55
URL: http://witte.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0