Ledig från jobbet idag!

Jag somnade i soffan 19.30 igår, idag vaknade jag 11.30! Fy fassen va jag har sovit!
Jag va rätt sliten när jag gick upp det berode nog på för mycket sömn!

I alla fall fick jag i mej frukost och sen vandrade jag omkring här hemma i min morgonrock orkade inte ta mej i kragen och göra något trots att jag har saker som måste göras varje dag.. som träna, rida & sysselsätta hundar och katter!
I stället blev allt bara förskutet så ännu en dag som går utan att jag tränar.. vilket igentligen är det viktigaste för min del.
Men hos mej e det så djuren går först! Både på gott och ont!

I alla fall så snackade jag lite med Kikki på msn och hon skulle ut på långrunda med Theo & Tilda, vi hängde så klart med.. det va så längesedan sist! Vi träffades i järavallen och gick en ganska lång runda men tiden går så fort när man har roligt! =) Myran & Siri skällde och ylade bak i bilen när dom insåg att vi skulle till deras favorit ställe! =)
Siri gick lös hela rundan och Myran i sitt flexikoppel! Tilda sprang som ett yrväder och Theo skulle gå aldra längst fram i sitt flexikoppel, i mellan åt fick han lust att springa in bland buskar och träd.. Matte Kikki hängde efter hon med! HAHA!

Efter den turbolenta vandringen körde vi till Kobbi. Mockade, fixade hans mat och sen longerade jag VILDINGEN i paddocken! HERREGUD vilken energi jag blir såå trött på honom ibland! Myran & Siri sov snällt i bilen i 2 timmar sen va det dags att köra hem och elda i kaminen!

Nu sitter man här mätt och nyduschad! kaffet e klart och nu ska jag gå och ta en kopp och lägga mej i soffan och mysa med djuren! Anders e på Center Syd och handlar julklappar!  Ingen till mej denna gången!... Till mej ska han köpa en hundbur som jag kan ha bak i min bil  med en Myra & en Siri i! =)

Ha en skön kväll!
Kram Kram!


Kommentarer
Kikki

Ska du ha samma bur som vi har? den e super bra! Tack för rundan igår, där var verkligen energi som behövde komma ut :) Får vi göra lite oftare!!

2008-12-11 @ 09:15:08
URL: http://theotilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0