Det är inte lätt!

Tänker på min älskade syster,
så tråkigt allt som hänt, vill bara att allt skulle bli bra.
Men det går inte så lätt!
Jag älskar dej!

S. Tänker på dig också tråkigt!
Vill i alla fall du ska veta att vi tycker om dej!
Ta väl hand om dig!

Diva, fina tösen du är bäst!
Du kommer få det bra!

Gnistan är sjuk ska till vetrinären med henne om två timmar.
Min fine vovve du är så go!

Snälla nån låt mig och Anders ha turen nu när allt känns som
jobbigast! SNÄLLA GUD jag ber dig!

Livet är ofta bra men aldrig på topp. Antingen mittemellan eller dåligt!
Låt oss få känna hur det känns när allt är toppen!
För en enda gång snälla!

Älskar Anders, familjen, djuren och alla underbara vänner!

Tårarna rinner,
men allt ska bli bra!



Gnistan



Gnistan e fortfarande kvar hos oss, ska lämna henne hos vetrinären i morgon 9.30, då ska hon bli opererad.
Hon hade inflamation i livmodern. =( Visste att de va något fel på söte gumman.
Vi ska snart gå ut en runda till innan det är sängdags.
Håll tummarna för min tös i morgon!




Kommentarer
Kikki

Håller tummarna för Gnistan! Det är ju något som är väldigt vanligt så det kommer säkert bli bra!

2008-02-04 @ 21:10:12
URL: http://www.theo06.blogg.se
Katja

Hoppas att Gnistan snart mår bättre igen, livmoder inflamation är inge kul :( Låter som om det är en massa jobbigt runt omkring i övrigt också, hoppas att det löser sig till det bästa.
Kram Katja

2008-02-05 @ 00:36:13
URL: http://www.vindros.se
Malin

Allt kommer bli bra snart ska du se, Gnistans operation kommer gå jätte bra, och sen känner jag på mig att ni får huset!! hoppas hoppas hoppas!! jag håller tummarna för er!!=)

2008-02-05 @ 09:45:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0